Györfi András

Var min ren

2018. március 22. 23:10 - Györfi András szerk

12028308606_8ed0802793_b.jpg

Teljesen természetes, hogy egy kormány munkája hagy némi kívánni valót maga után. Egy országot vezetni nem könnyű, tengernyi ügy, probléma, óriási felelősség. Arról nem is beszélve, hogy az igazán ragyogó elmék inkább a piacon értékesítik magukat, jobban megéri, mint a köz szolgálatába állni, így ami nekünk marad, az nem feltétlenül a tudás, tehetség színe-java.

A korrupció is természetes, tetszik, nem tetszik normális velejárója a politikának. Mindenhol van lopás, Tokió, Los Angeles, Köln, minden település, falu, kisváros, város, ország vezetői időről időre saját magukra is gondolnak egy kicsikét. Ez van, mindig is így volt, el kell fogadnunk.

Természetesen nem állítom, hogy a jelen kormány minden tagja korrupt lenne, sőt, legyünk jóhiszeműek (vagy hülyék), egy pillanatra tegyük fel, hogy az elmúltnyócév minden botránya kacsa. Tegyük fel, hogy 2010 óta soha, senki, egyetlen fillért sem lovasított meg.

Legyen így. De könyörgöm, hogy lehet valaki annyira hülye, hogy elutazik egy másik országba, ott a vadászat számomra undorító hobbijának hódolva kilő egy szarvast, ami valakinek a tulajdona? De komolyan, használjuk már egy kicsit a józan paraszti eszünket.

Ha én vadász lennék és külföldön vadászkodnék, akkor azért feltenném a kérdéseket az út és a bulika szervezőinek, hogy:

  • hol vagyunk pontosan?
  • kié ez a terület, az államé vagy magántulajdon?
  • ez egy vadásztársaság szervezése?
  • az állatokat egy vadásztársaság menedzseli?
  • mik a helyi szabályozások?
  • mire kell figyelnem?

De nem, emberünk egyetlen ilyen kérdést sem tett fel, ha megtette volna, akkor nem lő ki egy vadat, ami egy magánszemély tulajdonában áll. Egészen elképesztő és érthetetlen. Kik ezek az emberek, hogyan vagy hogyan nem gondolkodnak és miért?

319 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lac1 2018.03.24. 16:05:59

@élhetetlen:

Csak hiszed. Az anyázás olyan, mint az egyre hangosabb, nyomatékosabb beszéd, le akarjátok győzni a másikat, nem akarjátok hallani a amit nem akartok hallani. A cigányoknál és az óvodásoknál ez jól tetten érhető, és ezt még csak nem is én mondom, az iskolapszichológusok ennek a megmondhatói.

lac1 2018.03.24. 16:08:08

@lac1: ...magukat értékadónak GONDOLT

Bocsi, ez kimaradt ez az egy szó.

BiG74 Bodri 2018.03.24. 16:09:13

@lac1:
Igazad van, mert az ilyet csak skizofrén egyén tudja értelmezni:

"Én mindig is a Jobbikra szavaztam, de nem vagyok "jobbikos"."

Hol hazudtam, mutasd már meg?

Hol is zsidóztál?
" de amit a zsindex blogjain olvasok egyre többször, az engem erre a véleményre kényszerít. "
Konkrétan vagy hülyének nézel, vagy te vagy az. Aki a zsindex kifejezést alkalmazza, aztán megkérdezi, hogy hol zsidózott, az nem komplett.

Hol tiportam én magam? Ez nagyon érdekelne!

Egyre inkább látszik, hogy te egy érzelmi alapon elkötelezett, tudás szempontjából hiányos, a meglévő tudásában pedig rendszerezetlen, kaotikus rasszista képzetlen jobber vagy.

Van egy ilyen munkatársam. Pont ilyen. Magáról nagyon korrekt dolgokat gondol, és pozitív az önértékelése, De egy korrekt vitát nem tudott még lefolytatni senkivel, mert nincs hozzá tudása, tartása, inkább besértődik, meg olyan irányokba viszi a beszélgetést ahol egy kis lehetőséget lát megszólalásra, függetlenül attól, hogy köze nincs az alap témához. A legszebb az amikor a full antiszemita, volt miépes, majd jobbikos beosztottja is lemossa a pályáról, mert annak komoly tárgyi tudása van a zsidóságról, meg a történelem történéseiről, és korrekt konzervatív értékrendje van.

easy mango 2018.03.24. 16:09:50

@GyMasa: magasló Masa? Ez nem atomboba. Ez lópikula. Szimplán hülye volt pampalíni. De évtizedek óta hülye. Szerintem az sem kérdés, hogy kinek az állatát lőtte le. Az már csak a cseresznye a torta habján, hogy a tulaj a helyi lapból látja (ami épp rajtunk magyarokon röhög, köszi zsolti) hogy ő erre nem adott engedélyt, és az ő szarvasát lőtték ki. Ilyesmi előfordul bárkivel. Tévedés. Fèlreértés. De többmilliós meghívást elfogadni luxusvadászatra egy olyan kormányközeli vállalkozótól, aki sokmilliót nyer közbeszerzéseken, az nem gömbölyű. Az én üzleti körömben pl a külföldi megrendelőim szigorúan tiltják, hogy bárkit is bármire meghívjak. Pedig nagyon távol vagyunk bármilyen politikától. Mégis. Még a látszatát is el szeretnék kerülni annak, hogy valami más befolyásolja az üzletet, mint a kivitelezés minősége, vagy ellenoldalon a fizetség mértéke. Ez ennyire egyszerű.

élhetetlen 2018.03.24. 16:22:11

@lac1: Csak olvasom tovább a kommenteket, most eddig jutottam. „Ne is haragudj, de a semjén vadászatának vélt költségvetését kibeszélő topikban egy értetlenkedő anyázása, annak ellenállása esetén letrollozása lenne a normális menet?”. Az értetlenkedésről. Semjén elfogadott többször drága meghívást, amit vagy nem kellett volna elfogadnia, vagy be kellett volna vallania. Ha ezt nem látod be, és véded, vagy csak értetlenkedsz, és mások irigységéről beszélsz, akkor választhatsz, hogy lehülyéznek, vagy letrolloznak. „Mert aztán itt semmilyen konkrétum le nem íródott”. Hát ha nem is itt, de már leíródott, hogy Farkas József fizette Semjén útját, többször.

lac1 2018.03.24. 16:22:49

@BiG74 Bodri:

A Jobbikra, mert azt szeretném, ha a Fidesznek egy lehetőleg jobboldali kontrollja legyen az országgyűlésben.
Én gondolnám,. hogy ilyesmit el kell magyaráznom egy politizáló topikban, de ezek szerint mégis. Elég kleskenynek érzem azt a sávot, amik mentén ti a saját értékrendjeiteket ki tudjátok alakítani, de ha ez van akkor ez van, látom, tökre egyértelműen kell ez után fogalmaznom,

De mondhatok még egy szavazati stratégiát. Azért szavazok az X pártra, mert a választási versenyben az X párt ígérte a legnagyobbat a győzelme esetére mondjuk a nyuggereknek akiket nem szeretek, az ígéretekből tisztán látszik, hogy nem teljesíthető, de kétlépéses a stratégia, ha az X párt nyer, vagy megbukik és akkor röhögök, vagy megpróbálja betartani az ígéretet és akkor előbb-utóbb az ígéretek ára úgy is úgy csődbe viszi az országot, hogy legelőször a nyuggerek szopnak egy nagyot.
Ja, a maszopról beszélek.
Érted már, hogy nem feltétlen jobbikos az, aki a Jobbikra szavaz? És még van ám ezen kívül is stratégia a választások esetére.

Ugorjunk.

Miért zsindex? Mert itt volt tömjén meg a többi, aztán itt-ott olvasom a fideSS, ha most talán ebben a topikban nem is, szóval érted.

Hol hazudtál? Itt:

BiG74 Bodri
2018.03.24. 15:09:18

És te vagy jobbikos? Inkább hallgatnál, mert az ilyen idióta jobberek veszik el a kedvét sok embernek attól, hogy az esélyes jobbikosra átszavazzanak, és végre kibillenjen a fityiszes hatalom.

Nekem is volt olyan munkatársam mint te. A kezében cigivel irigykedett a medencémre.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.03.24. 16:24:29

@lac1: "nem akarjátok hallani a amit nem akartok hallani" - fogalmazás gátlót szedsz?

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.03.24. 16:26:31

@GyMasa: Lényegtelen. A népben egy marad meg, hogy Semjén a köz által fizetett politikus Svédországban vadászik.

lac1 2018.03.24. 16:27:25

@élhetetlen:

Nem kellett volna elfogadnia?
A telhetetlen tolvajok és és a megélhetési tolvaj megmondóemberek szerint nem kellett volna elfogadnia?
Ki mondja meg, hogy ki-mit fogadhat el?
Sőt, kérdezek jobbat, kik mondják meg, hogy ki legyen az, aki megmondja (mert nyilvánvaló a képviseleti demokráciában ez) hogy mi a jó és mi a rossz? Egy széll meg egy mondjuk heller mondja meg, hogy a semjén vagy akárki elfogadhat-e akármit is akárkitől?
Hát ilyen volt már (hasonló) nekem nem kell megint.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.03.24. 16:27:39

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár:

Szövetségbe forrt szabad köztársaságok:
A Nagy Oroszország kovácsolta frigy,
A Szovjet hatalma és egysége éljen:
Sok nép így akarta s megalkotta így!
Szálljon szabad hazánk,
Dicsõség fénye rád,
Népek barátságát vívtad te ki!
Lenini párt vezet,
Láng, mely a népeket
Kommunizmus gyõztes útján viszi.

lac1 2018.03.24. 16:28:28

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Azt a felesleges a betűt ne olvasd.
Amúgy csak neked nem jött le a lényeg belőle, ezen elgondolkodhatnál.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.03.24. 16:28:45

@lac1: Nem fogadhatja el olyantól aki állami közbeszerzéseken indul.

lac1 2018.03.24. 16:32:15

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Attól fogadta el?
Ha így van, helytelen, de nálam lényegtelen, amúgy sem szÍNpatikus a faszi.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.03.24. 16:33:10

@lac1: Aha, mert ez szerinted így értelmes. "nem akarjátok hallani amit nem akartok hallani" Fogalmazásból hogy mentél át általános iskolában?

lac1 2018.03.24. 16:39:31

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Sajnálom, hogy egy újabb figura vagy, akinek magyaráznom kell.
Sajnos kénytelen vagyok a világ legegyszerűbb módjára fogalmazni, mert mint kiderült, soha nem tudok itt elég egyszerűen fogalmazni.

lac1 2018.03.24. 16:40:21

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

Helytelen. Tökön kell rúgni, de még mindig nem látom a tényszerűt az állításról.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.03.24. 16:41:57

@lac1: Mellébeszélsz. Mit akartál ezzel mondani, ha szerinted értelmes? " "nem akarjátok hallani amit nem akartok hallani""

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.03.24. 16:43:31

@lac1: Ez az. Még az egyszerű fogalmazás sem megy neked. Nem kellene blogokon pötyögni!

élhetetlen 2018.03.24. 16:49:43

@lac1: Jajaj. „akkor mond el nekem, hogy egy politikus esetében hol a határ, amire azt lehet mondani, hogy ez még belefér a költekezésbe de ez már nem.„. És akkor jöhet a kérdés, hogy hülye vagy, vagy troll. Nem a költekezéséről volt szó, mert egy fillért sem költött, csak elfogadott valamit, amit vagy nem kellett volna elfogadni, vagy be kellett volna vallani. „itt van ez a sok korlátolt, ezek tüzet okádnak mert nem tud annyit lopni mint a másik”, esetleg nem is akarnak, mert van valamilyen erkölcsi érzékük, ami neked nincs? „hogy lássam, fordult-e a világ. Nem fordult.”. Nem is szeretném, hogy arra forduljon, ami neked tetszik. Én még mindig a tisztességes embereket szeretem, tisztelem.

lac1 2018.03.24. 16:52:27

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:

A cigányoknál is és az óvodásoknál is megfigyelhető az a viselkedés (de nincs a kettő között összefüggés), hogy ha nincs olyan érv ami eldönthetné a vitát, illetve ha a személy számára kellemetlenség hangzik el, alacsony szocializáltsága, IQ-ja, esetleges érintettsége miatt kellemetlen érzéseket kelt, illetve szeretné, hogy a vitában az ő véleménye/akarata győzzön akár a logika vagy a tények ellenére, azt hangerővel próbálja meg érvényre juttatni.
Itt nem nagyon lehet kiabálni, ezért jön a személyeskedés, a vita tárgyában megjelenő személy nevének a kiforgatása, a netes kommunikációban a trollként való megjelölés, illetve a másik szavának kiforgatása, esetleges hibáinak nyelvtannáci módjára kinevetése. Itt a hangsúly a "nem akarom hallani, mert mit mondjak rá"-n van.

lac1 2018.03.24. 16:59:04

@élhetetlen:

De még mindig nem érted.
Ki a tisztességes? Én bízok a te korrekt megítélésedben csak éppen nem te vagy az, aki a mostani politikai helyzetben mértékadó véleménnyel bírnál. Én sem. Aki meg bír, mert mondjuk valami szennylapot igazgat, pl. a 168 tórát (hogy megmaradjunk a kliséknél) az meg a politikai irányultsága és a megélhetési kényszere miatt valószínűleg nem ilyen korrekt véleménnyel bír,
De én már nem tudom ennél is egyszerűbben megfogalmazni, elmegyek és csinálok egy jó kis csirkemájat magamnak jó csípősen.
Majd este elolvasom, hogyan nácziztok.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.03.24. 17:01:18

@lac1: Aha. Szóval csak egy picit kellett trollkodnom és bár egy darabig védted a hülyeségedet, most hosszas magyarázkodással átfogalmazod és visszavonulót fújsz. :-))
Pszichológusi megközelítéssel most kompenzálsz. Mellesleg eléggé könnyű volt téged összezavarni. Terjedelmes, ámde érvek nélküli okoskodásod csupán nárcizmusod és kisebbségi komplexusod konfliktusából adódó frusztrációdat domborítja ki.

élhetetlen 2018.03.24. 17:02:24

@lac1: „A telhetetlen tolvajok és és a megélhetési tolvaj megmondóemberek szerint nem kellett volna elfogadnia?”. Hát egyik sem vagyok, de értelek, csak nem értek egyet veled. Szerinted egy közpénzből fizetett politikus elfogadhat ilyen ajándékot, vagy akár 20 %-ot, akár többet akármiből zsebbe, mert megteheti? Na b@sz meg! Jó vagy, a magad nemében! De azért nem férnél bele a baráti körömbe, de én sem a tiédbe.

easy mango 2018.03.24. 17:07:06

@lac1: értsd meg végre, az SS, a Jobbik, a Ferencvárosi tornaclub, ezek ideológiai, egyéb társadalmi-, sport, stb. célok miatt jöttek létre. SS-ezni, fradistázni, stb. lehet, szabad, ok. Az alakulat, szervezet, club tagja maga dönti el, hogy csatlakozik, egyet ért-e velük, őket támogatja. Zsidózni nem szabad. Period. Az, hogy valaki zsidó, vagy hinduista, azt gondolom nem kell magyaráznom, hogy többnyire születéskor “szerzett örökség”. És nem, nincs olyan, hogy kicsit zsidózok nacionalizmusból, mert azt azért csak lehet. Nem lehet. A következő logikai bakugrás ott szokott bekövetkezni, amikor összemossuk a zsidó, nem zsidó, magyar, nem magyar lózungokat. És ez nem egy vékony választóvonal amit ilyenkor sokan átlépnek. Pontosabban a választóvonal vékony, talán, csak nagyon nagy a különbség az egyik oldalán és a másik oldalán. Totál ócska, fasiszta paraszt vagy, vagy korszerű 21. századi gondolkodó humanista ember.

GyMasa 2018.03.24. 17:10:59

@easy mango:
...magasló Masa?...
He? Itt valamit kihagyhattam...
...Ez nem atomboba...
Ebben egyetértünk. Csak akkor már ideje volna ledobni az a bombát, ert eddig még semmi nem tűnt annak...
...Ez lópikula. Szimplán hülye volt pampalíni....
Ebben sem vagyok biztos.
A vadászatnak a világ túlnyomó részén szigorú szabályai vannak.
Ez mindenki nagyon jól tudj, amég a nem vadászok is.
EBBEN az esetben Hol volt hülye?
Meghívták vadászni, elfogadta a meghívást.
Ha a vadászat legális volt, akkor minden olyanról tájékoztatniuk kellett a szervezőknek, ami az ő vadászatának a szempontjából releváns. És, egészen biztos vagyok benne, hogy minderről alá is írt egy papírt.
Nyiéván, ha vadorzani mentek oda, az egy más kérdés, de én megadnám neki az ártatlanság vélelmét.
Mert az mindenkit megillet.
...De évtizedek óta hülye...
És, ez mennyiben releváns ebben az egy esetben? vagy csak simán általánosítasz?
...Szerintem az sem kérdés, hogy kinek az állatát lőtte le...
Mondom, lényegtelen. Annak a biztosítása, hogy ez ne történjen meg a szervezők feladata.
Meglátja az állatot, kérdez, hoyg kilőheti-e, ha a válasz igen, kkor nem az őfelelőssége.
Ha meg mondták neki, hogy nem lőheti ki, és ,mégis megtette, akkor azért felelnie kell.
(Ezt viszont kevéssé látom életszerűnek, hoyg hirtelen bekattan, és llő egy állatot, amire azt mondják neki, hogy nem lehet.)
... Az már csak a cseresznye a torta habján, hogy a tulaj a helyi lapból látja (ami épp rajtunk magyarokon röhög, köszi zsolti) hogy ő erre nem adott engedélyt, és az ő szarvasát lőtték ki...
JELENLEG ez csak egy állítás.
Majd a svéd rendőrség nyomozása kideríti, hogy mi történt.
(és, ott még Polt péter sem tudja ezt eltusolni.)
... Ilyesmi előfordul bárkivel. Tévedés. Fèlreértés...
És, mi van akkor ha mégcsak nem is ő tévedett?
Meg kellen evárni amíg lesznek kézzelfogható bizonyítékok, hogy nehogy ez az eset is pont úgy végződjön, mint Lajosunk nigériai levele...
Ott is egyből lecsapott az egész ellenzéki sajtó a cuccra, mint gyöngytyúk a takonyra, azt' 2 napon belül kiderült, hogy a hír ugyan igaz, csak nem Moszkvában, meg nem Volgákat...
Csak nehogy megint egy ilyen vége legyen a dolognak.
...De többmilliós meghívást elfogadni luxusvadászatra egy olyan kormányközeli vállalkozótól, aki sokmilliót nyer közbeszerzéseken, az nem gömbölyű...
SZerinted. Természetesen ebben az esetben is fel tudsz mutatni legalább egy rendőrségi feljelentést az illetővel szemben, meg hozzátenni, hoyg polt elmeszelte a nyomozást?
Mert különben ez is csak ködszúrkálás...
...Az én üzleti körömben pl a külföldi megrendelőim szigorúan tiltják, hogy bárkit is bármire meghívjak...
Igen ÜZLETI körökben.
ÉS a BARÁTI köreidben is így van?
Mert, ha igen, akkor gyorsan cseréld le a fasiszta baráti körödet valami emberibbre.
...Pedig nagyon távol vagyunk bármilyen politikától...
Helyes!
...Mégis. Még a látszatát is el szeretnék kerülni annak, hogy valami más befolyásolja az üzletet, mint a kivitelezés minősége, vagy ellenoldalon a fizetség mértéke. Ez ennyire egyszerű...
ÍGy van!

GyMasa 2018.03.24. 17:16:43

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
...Lényegtelen. A népben egy marad meg, hogy Semjén a köz által fizetett politikus Svédországban vadászik. ..
Hát, akko a népnek súlyos szövegértelmezési problémái vannak.
Mondjuk, etikusnak én sem tartom semjén eljárását, dehát ez van! mindenkinél máshol húzódik a határ.
Például Bill Clintonnak sincsenek különösebb etikai aggályai, amikor beszédeket tart USa szerte, ilyen 150000USD/fél óra áron.
És, Hillary-nak sincs, pedig ő még ma is aktív politikus.

élhetetlen 2018.03.24. 17:17:17

@lac1: Nézd, én nem anyáztam, de mondd meg, mit lehet tenni egy ilyen emberrel, mint te vagy, akit a tények sem zavarnak, csak löki a süketet, És, ha valaki azt mondja, hogy vagy hülye, vagy troll, akkor a cigányokkal, és az óvodásokkal jössz. Bármelyik érvem is eljutott az agyadig? Nem, csak annyi van az agyadban, hogy igazad van, mindenki csak irigy, meg ne mondja meg, hogy ki mit tehet akár a törvény ellenében is, ha, aki szól, az nem tartozik a brancsba. Már csak ezt látom belőled.

easy mango 2018.03.24. 17:28:05

@GyMasa: igen masa nem mosom össze a baráti körömet és az üzletit. Ez így van. Fasiszta barátaim nem nagyon vannak, legalábbis én nem tudom egyikőjükről sem. Többnyire kedves, szeretetteljes, elnéző, rugalmas, kíváncsi emberek, nagy szívvel. Tudod: madarat tolláról.
Tévúton jársz: itt nem az a kérdés, hogy az ellenzék, vagy az ellenzéki média ködött szurkál-e, vagy sem. Nem az a kérdés, hogy semjén orvul vadász, vagy minden meg volt szervezve. Az a kérdés, ott lóg ki a lóláb, hogy Magyarország miniszterelnök-helyettese egy több milliós meghívásnak tett eleget egy olyan embertől aki 2010 óta több 10 millió Ft támogatást nyert el állami pályázatokon. Ezen nincs mit magyarázni. Minden amit csinálsz az szerecsenmosdatás.
Azt is akartam írni az elején, hogy anyád barátai a fasiszták, és összehoztak egy ilyen szép zabigyereket is, de ezt inkább nem írtam le végül az elején. Nem akartalak megsérteni.

élhetetlen 2018.03.24. 17:30:59

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: „Ha nem ő, akkor valami haverja fizette. Kit érdekel?”. Hát az azért érdekelhet pár embert, hogy miért is fizetett ennyit több éven keresztül a haver. Mert Semjén olyan szép? Vagy valahogy kamatoztatni tudta a Semjén önzetlen barátságát?

élhetetlen 2018.03.24. 17:41:33

@lac1: Jó! „Ki a tisztességes? Én bízok a te korrekt megítélésedben csak éppen nem te vagy az, aki a mostani politikai helyzetben mértékadó véleménnyel bírnál. Én sem.”. A különbség kettőnk között csak annyi, hogy én nem irtam x kommentet a tisztességtelenség védelmében, mint te.

élhetetlen 2018.03.24. 17:55:42

@lac1: P.S. „Ki a tisztességes?”. Ez nem politikai kérdés, hanem emberi, és sajnálom, hogy te ezt nem tudod.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2018.03.24. 18:32:09

@GyMasa: És? Ők nem a kormány tagjai. Kevered a szezont a fazonnal. Azért ennél több kell ahhoz hogy kicsit komolyabban vegyünk.

2018.03.24. 18:39:23

Nézzétek a dolgok jó oldalát: a rénszarvast akár el is lophatta volna, hiszen fideszes. Tömjén tisztelendő elvtárs inkább lepuffantotta. Merném javasolni, hogy vakoknak ne adjanak vadász engedélyt. Képzeljétek ezt a balfaszt, ha elmegy lóháton Erdélybe és lepuffantja valamelyik román gazda tehenét kint a legelőn. Nyilván megmagyarázná, hogy vadmarhának nézte, de hogy a székelyek szervezték ezt neki, ezért nem tehet róla. Annyi biztos, hogy a román gazda ráhajlítaná a puskát még mielőtt kiérkeznének a rendőrök. Aztán Szargyártó Papagáj hadat üzenne Romániának.

BiG74 Bodri 2018.03.24. 18:45:28

@lac1:
Aki nem jobbikos de MINDIG a jobbikra szavaz, az jobbikos. Pláne a jobboldali retorikával megspékelve, hogy aki nem fityiszes, vagy jobbikos, az ballibsi.
Ezt a hazugság dolgot még mindig nem értem, ha csak azt nem csavartad ki még jobban, hogy szerinted nem vagy jobbikos, én meg annak neveztelek.
Basszus tényleg ennyire nehéz a felfogásod? Véded a semjént, szembemenve alapvető jogi és erkölcsi szabályokkal ( nem, nem fogom még egyszer elmagyarázni mik ezek, már többen megtették), csak a jobbikra szavazol, mindig, erősen antiszemita vagy, zsindexezel és ballibsizel, de szerinted nem vagy jobbikos, mert nem léptél be?

Öcsém, valahol kiégtek az agysejtjeid. Én nem vagyok jobbikos, nem szavaztam a jobbikra soha, a fityiszre 2010-ben egyszer ( hogy tört volna el a kezem). Én azon gondolkodom, hogy helyben a jobbikosra fogok szavazni, mert fej-fej mellett áll a fideszessel, a következő utcahossznyira lemaradva a maszopos. Azért, hogy több hang jusson térhez, ne csak a fityiszes szavazógépek. Bár nagyon rühellem az átmentett idióta jobbikosokat, de most ezt kell tenni. Tudom, hogy nem fog győzni a jobbik, mert ha esélye lenne egyedül kormányt váltani, a büdös életben nem szavaznék rá. (mondjuk még történhetnek furcsa dolgok). Na én nem vagyok jobbikos. Soha nem voltam antiszemita, és rühellem a képmutató jobb? oldalt. Te, hogy mi vagy nem tudom. Mivel mindenkinek meg akarod magyarázni, hogy mit nem ért, valószínűleg helikopter lehetsz.

Ja, és a medencédet nagy ívben leszarom, mert kurvára nem érdekel. Akkor sem ha loptad a pénzt hozzá, az legyen a ti dolgotok a rendőrséggel, mert nem vagy közjogi méltóság. Egy ember vagy a sok közül, aki ha lebukik, hát lebukik, de nekem semmi dolgom veled. Nem érdekel az se ha loptad, az se ha keményen megdolgoztál érte. Egy semjénnek viszont nem véletlenül kell a vagyonát, vagyon gyarapodását bevallani. Az életének egy jelentős részét átláthatóan, transzparensen, jogilag és erkölcsileg példamutatóan élni.
Nyugodtan kiléphetsz ebből az erőltetett irigykedős állapotból, az sem érdekel ha aranybilibe szarsz minden nap, és maláj kurvákkal kényezteted magad a tengerparton. Nem számít, te nem számítasz, egy darab porbafingó élhetném polgár, amíg nem az én rovásomra nyerészkedsz, addig a te dolgod, meg a NAV-é.

BiG74 Bodri 2018.03.24. 18:59:07

@GyMasa:
Abban igazad van, hogy a rendőrségi nyomozást meg kell várni, mielőtt itt jogtalan vadászatról beszélnénk. Viszont egy miniszterelnök-helyettes a baráti körét tartsa meg úgy, hogy példamutatóan nem fogad el brutális ajándékokat, pláne úgy, hogy állítólag nincs rászorulva, illetve, hogy a korrumpálódásnak, összefonódásnak csak esélye is felmerülhessen. A barátság nem azt jelenti, hogy milliós nagyságrendű ajándékokat adogatunk. Ha náluk mégis ez a módi, tessék lemondani, és átlag magyar állampolgárként élni. Gondolom, ha olyan jó a barátság akkor is működni fog ez az ajándékozási láz, ami ma jelenleg körülveszi.

Szánalmas szerecsenmosdatás eddig amit csináltok.

GyMasa 2018.03.24. 19:29:56

@easy mango:
...igen masa nem mosom össze a baráti körömet és az üzletit...
Akkor nyilvánvalóan tudod, hogy semjén az üzletfeleivel ment el oda vadászni, és nem a barátaival?
... Fasiszta barátaim nem nagyon vannak, legalábbis én nem tudom egyikőjükről sem....
Én ezt írtam:
"Igen ÜZLETI körökben.
ÉS a BARÁTI köreidben is így van?
Mert, ha igen, akkor gyorsan cseréld le a fasiszta baráti körödet valami emberibbre."
Theát, nem állítottam, hoyg fasiszták lennének a barátaid, de ha történetesen az én barátaim próbálnák megszabni nekem, hoy kivel-hová menjek el, akkor az fasiszta dolog lenne, ugyanis semmi közük hozzá.
De ismét hozzáteszem: Amennyiben baráti meghívásra vett részt a vadászaton, úgy nem igazán látom, hogy mi kivetnivaló lenne benne. Ha pedig üzleti vadászat volt, akkor azt igen jkönnyű bizonyítani, hiszen egy cég- és annak partnerhálózata igen könnyen feldeíthető.
...Többnyire kedves, szeretetteljes, elnéző, rugalmas, kíváncsi emberek, nagy szívvel. Tudod: madarat tolláról...
Ó, ez igen szerény megfogalmazás volt, Értem már, mekkora nagy ember vagy!
Lehet valahol szavazni, hogy idén neked adják a Béke-noveldíjat?
...Tévúton jársz: itt nem az a kérdés, hogy az ellenzék, vagy az ellenzéki média ködött szurkál-e, vagy sem...
Már hogyne lenne az a kérdés?
Az elmúlt hetekben az ellenzéki, "úgynevezett" sajtó bődületes dilettanciáról adott tanúbizonyságot.
Tele volt olyan hírekkel, amiket kb 24 órányi utánajárással lehetett volna akár objektíven is tálalni, de ők inkább rámentek a mai verébre, és 24 órán belül bebizonyosodott, hogy hülyeséget írtak.
Ebben a partikuláris esetben sem történt semmiféle érdemi újságírói tényfeltárás, csak az innen-onnan összeollózott híreket tették egybe.
De, nekem indegy, nem én váltom a hitelességemet apróra ezzel.
Viszont ezek a "szenzációk az ellenzéket sem fogják segíteni, ugyanis a kemény hívőknek, akiket már nem kell megtéríteni nem fogja a számát növelni, de legalább a passzívak közül sem fog újabb szavazókat szerezni az ellenzéknek.
Pedig azokra a passzív szavazókra égetően nagy szüksége lenne az ellenzéknek, ha nyerni akar.
...Nem az a kérdés, hogy semjén orvul vadász, vagy minden meg volt szervezve...
AZ az EGYIK kérdés, ami éppen ezzel a hírrel áll szoros kapcsolatban.
...Az a kérdés, ott lóg ki a lóláb..,
AMi egy teljesen MÁSIK kérdés, és ha erre a különbségtételre nem vagy képes, akkor neked nagyon rossz lehet.
... hogy Magyarország miniszterelnök-helyettese egy több milliós meghívásnak tett eleget egy olyan embertől aki 2010 óta több 10 millió Ft támogatást nyert el állami pályázatokon...
8 év alatt több 10 millió?
Azta, haver, neked igen alacsonyan van a léc... 10 millió HUF egy jobban megfizetett SW MAGYARORSZÁGI fejlesztő ÉVES fizetése.
SZóval, országdöntő korrupciót lepleztél itt le!
... Ezen nincs mit magyarázni. Minden amit csinálsz az szerecsenmosdatás...
Nem, amit én csinálok, az a józan észre való apellálás, de nálad ez csúfos kudarcot vallott.
...Azt is akartam írni az elején, hogy anyád barátai a fasiszták, és összehoztak egy ilyen szép zabigyereket is, de ezt inkább nem írtam le végül az elején. Nem akartalak megsérteni....
Még, szerencse, hogy sikerült magad tűrtőztetni, és végül MÉSEM írtad le!
Nagy szerencse, mert ha leyrtad volna, akkor kénytelen lennék valami olyasmit feltételezni, hoyg egy aggresszív arrogáns kielégületlen fasz vagy.
DE mekkora szerencse, hogy tudtad tűrtőztetni magad!

GyMasa 2018.03.24. 19:31:21

@Kurt úrfi teutonordikus vezértroll:
Mondjuk Bill 8 évig az USA elnöke volt, Hillary meg 2016-ban kicsi hijján azzá lett.

lac1 2018.03.24. 19:32:49

@élhetetlen:

Nem, egy másik véleményemben meg is fogalmaztam. Ki jelöli ki, mely értékrend szerint, hogy hol a határ egy politikusnak? Semmi nem fekete- és fehér. Egy politikus fia mondjuk ne dolgozzon állami cégnél mert felmerül a gyanú, hogy nem is odavaló de mégis...? Vagy ha éppen dolgozik, akkor ne tölthessen be vezető tisztséget, mert felmerül a gyanú, hogy nem is odavaló csak mégis...?
Egy politikus lehetőleg a szomszéd megyébe menjen ellátásra, mert felmerül a gyanú, hogy ő kapta a legnagyobb egyágyas kórtermet és legnagymellűbb nővért?
Érted?

BiG74 Bodri 2018.03.24. 19:40:22

@GyMasa:
Bocs, de nem tudom megállni:
"8 év alatt több 10 millió?
Azta, haver, neked igen alacsonyan van a léc... 10 millió HUF egy jobban megfizetett SW MAGYARORSZÁGI fejlesztő ÉVES fizetése."

Direkt nem gondolod át komplexen, hogyan működik a korrupció?

GyMasa 2018.03.24. 19:41:23

@BiG74 Bodri:
..hogy példamutatóan nem fogad el brutális ajándékokat, pláne úgy, hogy állítólag nincs rászorulva, illetve, hogy a korrumpálódásnak, összefonódásnak csak esélye is felmerülhessen...
Ezért írtam, hoyg nem tartom etikusnak a dolgot, de nyilván ezt semelyikőtök nem tudta értelmezni, mert nem vág gybe a narratívával.
Én megvárnám azt az n*4 évet, amíg kormánytag vagyok, és utána mnnék el egy ilyen túrára.
... A barátság nem azt jelenti, hogy milliós nagyságrendű ajándékokat adogatunk...
Neked nyilván nem, mert te valószínűleg még soha nem is láttál 1 millió HUF kp.-sem egy összegben, de ebből ne következtess arra, hogy másoknak nincs a spájzban, készpénzben 10 millió HUF (a bankbetétjén felül) mert "csak úgy érzi magát biztonságban".
Akinek pedig milliárdjai vannak, azok nem parizeres zsömlét fognak vacsizni, és nem a görög tengerpartra járnak nyaralni charterjárattal apartmanba.
Nem kell ezt megértened, de hasznos lenne egy kis empatiát növeszteni.
... Ha náluk mégis ez a módi, tessék lemondani, és átlag magyar állampolgárként élni...
Ne velem vitatkozz, már leírtam, hogy lén nem tartottam etikusnak!
...Gondolom, ha olyan jó a barátság akkor is működni fog ez az ajándékozási láz, ami ma jelenleg körülveszi...
Nem tudom, nem ismerem egyiküket sem, de akár működhet is.
Te is adsz az unokaöcsédnek karácsonyi ajándékot, nem?
...Szánalmas szerecsenmosdatás eddig amit csináltok...
Te is ugyanolyan szövegértelmezési nehézésgekkel küzdő alak lehetsz, mint mango.
Amivel nincsen baj, mert ez nem akadályoz meg senkit abban, hogy jó vízvezetékszerelő, vagy lakatos legyen.
SZóval, alapvetően nem akadályozza a normális életvitelt.
Az érdemi vitákat már annál inkább.

lac1 2018.03.24. 19:50:19

@easy mango:

Ez a klisé kissé klisészerűre sikeredett.
Ezzel engem nem hatsz meg, én már annyira nem szeretem ezt a témát, mert meghazudtolnak engem még úgy is, hogy amit láttam arra is azt mondják, hogy nem is, hogy én már úgy vagyok ezzel azon túl, hogy nem hiszem el a történelemben oktatott dolgokat, hanem egyenesen leszarom.
Én jól emlékezem a Lovas Véralgebra... c. írására, az ott megfogalmazottak szerintem egyszer és mindenkorra minden normális, nem megélhetési rettegőn kívül, emberben örökre lerendezte a kérdést egy több napig tartó nevetéssel.
Bennem is.

BiG74 Bodri 2018.03.24. 19:52:50

@GyMasa:
Az a baj, hogy nagyon gyenge ok-okozati rendszeretek van, illetve jogi és erkölcsi alapotok. Bár... Az hogy
"Én megvárnám azt az n*4 évet, amíg kormánytag vagyok, és utána mnnék el egy ilyen túrára." azt mutatja, hogy nem hülye vagy, csak direkt ködösítesz.
A barátság egy dolog, pont leszarom, hogy milliárdos, vagy milliomos, meg hogy szerinted egy milla az nekem sok, vagy kevés. Semjén elvtárs korrupt. Pénzt, szolgáltatásokat fogad el a "barátaitól"! Megjegyzem biztos sokan felkapják a fejüket erre a szövegre, mert pont a barátok nem szoktak ilyet csinálni. Segítenek egymáson ha kell, de nem ajándékozgatnak. A vállalkozásokat vezetők, pedig pláne nem, legalábbis nem barátságból, illetve náluk a barát az aki elintézi, hogy könnyű pénzhez jussanak. Ha olyantól kapott ajándékot aki nem lóg az állam csecsén akkor is aggályos, mert létezik a közvetítő használata és az előre biztosítás is. Tudom, engem is sokszor akartak már megkenni, amikor olyan munkakörben dolgoztam.

A szövegértelmezés meg érthetetlen egy olyantól aki azt hiszi, hogy a korrupciós kár annyi, amennyit a korrumpált egyénnek fizetnek.

easy mango 2018.03.24. 19:56:31

@GyMasa: egy fizetett korlátolt sötét bunkó vagy, aki pénzért, vagy a saját ideológiai érdekéből csalókat véd, és relativizál. Logikai bakugrásokkal próbálod magad hitelessé tenni, úgy, hogy közben a puszta tények nem is zavarnak. Általános igazságnak véled a saját téves és káros világlátásod. Azonkívül a Caps Lock túlzott használata -ami chatben a kiabálás- igen felesleges.
És akkor a személyes rovat után az érvek mentén.
Semjénnek van magánélete, meg politikai. Neki üzleti nincs, nem lehet. Soha nem volt üzletember, nem is lesz. Mivel eddig semmit nem tett le az asztalra, talán a vasárnapi bolt bezárást, rémesen sikeres volt, így ők nem az üzleti teljesítménye miatt szeretik, hanem azért mert igen erős befolyása van a kormányban, és bárki “üzletel” vele, vagy barátkozik vele, az el tud érni ezt-azt a kormánynál. Egyébként A politikai tisztsége miatt nem vállalhat semmilyen üzleti tisztséget. Nézz utána.
Amikor a barátaid szabnak meg dolgokat (???? Mről van szó???) az nem fasiszta cselekedet. Maximum önös, vagy önző. A fasizmus egész más, nézz utána.
Úgy hívják és írják Nobel-békedíj, te üsző. Nézz utána. Egyébként nem hiszem, hogy nagy ember vagyok, mert normális barátaim vannak, szerinted?
Ja értem, nem a semjénbácsi a furcsa, hogy svédországban nyalja a seggét egy nerlovag egy vadászaton. Neeem, ez tök normális. A sajtó. A gonosz, hát nem megírja? Ejj.
Mi keres hány milliót? Piaci alapon kutyus! Farkasúr cége biztos mindig a legjobb ajánlatokat adtak, a legjobb áron, sokkal jobbat mint a piacon bárki. Azért nyerte el az állami pénzeket. Nem azért mert vadászni viszi a miniszterelnök helyettest. Különben ha 1 Ft is hiányzik a költségvetésből az is bűn nem értem miért relativizálod a tízmilliókat.
Hány karakterig vagy megfizetve ma este? Nehogy túl szaladj, mert nem fizetik ki úgysem a központban!
Egy vicc vagy....

GyMasa 2018.03.24. 19:58:14

@BiG74 Bodri:
...Direkt nem gondolod át komplexen, hogyan működik a korrupció? ..

easy mango
2018.03.24. 17:28:05

...aki 2010 óta több 10 millió Ft támogatást nyert el állami pályázatokon...

Tehát:
- A Több 10 millió az ugye a számtani kifejezések alapján 20 és 90 millió HUF között van.
- Mindez elosztva 8 évre. az havi 937500 HUF. Tusom, ez neked egy olyan magas összeg, ami csak korrupció lehet, de nem csak a te szinteden vannak emberek.
- Az "állami támogatás" nem azt jelenti, hogy ezt a pénzt mind magára is költötte az illető.
Mit kell ezen "komplexen átgondolni"?
Jó lenne, ha végre elkezdenétek kicsit kozisztensebben érvelni, mert ez így elég harmatos.

lac1 2018.03.24. 20:03:28

@élhetetlen:

Nincsenek tények csak interpretációk.

F. Nietzsche

De úgy látom, te direkt nem akarod megérteni amit mondok. Vagyis írok. Én mindent elhiszek ha látom. vannak dolgok, amiket nem látok de hiszem, de amit látok, ott aztán mindent. Nem szeretem, ha valaki a világképét rám akarja erőltetni, nem szeretem, nem értem, hogy mi a baj azzal, ha én máshol húzom meg a mércét. Azt állítom, hogy átlagban én tutira magasabban mint te. Itt is, ebben a témában, de az nem tetszik, ahogy ezt itt teszitek, de jobban nem tetszik az, amikor a politikai ellenlábasok a múltra való tekintet nélkül a felmenőik ugyanilyen bűnét feledve a mostani ellenfelet tiporják a sárba. és ez igaz a Fideszre, Jobbikra, LMP-re, mindenkire.
Hogy érthető legyek, nem tetszik, hogy simicska által áttételesen tulajdonlott zsindex naponta ekézi semjént, hogy így a közpénz, meg úgy a tisztesség és amúgy a korrupció, miközben hát azért emlékezünk, vagy aki képtelen rá az megkeresheti a hajdani közgép viselt dolgait.
Hát erről ennyit.

lac1 2018.03.24. 20:06:04

@élhetetlen:

Én sem. Én azt írtam, hogy egyformán mérjünk minden politikust és lehetőleg tényszerű dolgok mentén ha lehet.

2018.03.24. 20:16:33

@lac1: "nem tetszik, hogy simicska által áttételesen tulajdonlott zsindex naponta ekézi semjént, hogy így a közpénz, meg úgy a tisztesség és amúgy a korrupció, miközben hát azért emlékezünk, vagy aki képtelen rá az megkeresheti a hajdani közgép viselt dolgait"

Pubi! Magasról leszarom a közgépet meg téged is. Sokat vergődtél itt, szánalmas szerecsen mosdatással, de nem értél vele semmit. Ugyanis itt arról beszélünk, hogy MOST mi van, hogy szabad-e engedni a fideszes gazembereknek további bűncslekményeket elkövetni vagy pedig el kell őket zavarni a hatalomból és utána bíróság elé állítani őket. Ez a szarvasvadász tapló csak az egyik szánalmas alakja ennek az egész korrupt bandának, gondolom valahol a sor végén meg te is. Ha nem lenne bunkó Tömjén elvtárs, legalább tisztességes temetést szervezhetne a meggyilkolt rénszarvasnak.

lac1 2018.03.24. 20:18:04

@BiG74 Bodri:

Mert neked csak és kizárólag a skatulyázásig jut el a tudatod.
Képtelen vagy felülemelkedni ezen, kétdimenziós vagy. Aki x-re szavaz az x.

Erősen antiszemita? mert nem fogadom el, hogy nincsenek érinthetetlen emberek és rasszok a Földön?
Én, kedves tesó vettem magamnak a fáradtságot és én bizony elautóztam Oswieczimbe pár éve, hogy ha csak ennyi, de akkor ennyivel több jogom legyen véleményt alkotni. Olyan pedig nincs, hogy ez a vélemény szabad az meg nem. Az van, hogy vannak akik ezt szeretnék, de azt lesajnálom. Szépen átcsámborogtam a Birkenaunak nevezett barakktáborba, volt kb. 10-20 perc kényelmesen sétálva. Az csak érdekes, hogy amikor hazajöttem, megkérdeztem pár filoszemitától mit gondolnak a halálmenetről amivel az agyunkat tömik a médiban? Döntő többsége irgalmatlan baromságot beszélt, hogy szerinte micsoda távolságon keresztül kínozták a meneteléssel, és amikor elmeséltem nekik a valóságot, baromi bután néztek és ez nekem megelégedés volt.
Ennyit az antiszemétségről, leszarom az egészet. Volt ahogy volt, én inkább motorozok.

easy mango 2018.03.24. 20:20:51

@GyMasa: masa kérlek, ne játszd a hülyét....nemár hogy van kis lopás, meg van nagy lopás! Keresztyén magyarok nem lopnak úgy tudom.
Szerinted a semjén barátsága, vagy a tökéletes pályázatok segítettek elnyerni állami pénzt? A mi pénzünket, a tiédet is, a gyerekeidét is, anyádét is. Nem hiszem, hogy a te gyereked óvodájában, vagy iskolájában, vagy a hozzád legközelebbi kórházban nem jött volna jól néhány millió, amennyivel ez nekünk így többe került.
Mennyivel számlázhatták túl, ha abból jópár, néhány milliós vadászat is még kifér? Meg a cég haszna, meg az alkalmazottak haszna, meg a tulajdonosok osztaléka, meg az egyéb költségek?
Masa kérlek mondd, hogy ilyen demagóg kreténségeket valaki kérésére írsz! Nehéz elhinni hogy tényleg ennyire hülye ez az ország!

lac1 2018.03.24. 20:25:34

@kopasz barmok mindenhol:

Értelek, a szokásos szöveg. Nem érdekes, hogy régen loptak-e, nem érdekes hogy a régi lopó esetleg most jártatja a száját, az a lényeg ma ki lop.
Értem.
Hát tulajdonképpen az a baj, erről beszélünk már fél napja.

GyMasa 2018.03.24. 20:27:19

@BiG74 Bodri:
...Az a baj, hogy nagyon gyenge ok-okozati rendszeretek van...
Nem, az a baj, hogy a te ok-okozat értelmezési képességed túl gyenge.
...illetve jogi és erkölcsi alapotok...
Látod, máris nem beszélsz tisztán.
... azt mutatja, hogy nem hülye vagy, csak direkt ködösítesz....
Vagy, azt mutatja, hogy képtelen vagy megértani, a leírt szöveget.
Tudom, hogy az ilyen jellegű mondatok súlyos kognitív disszonanciát okoznak a te túlegyszeűsített világodban, amit csak aggresszióval vagy képes kompenzálni.
Ami az oviban még működik is, de azért ahhaz feltehetőleg már túl idős vagy.
...A barátság egy dolog, pont leszarom, hogy milliárdos, vagy milliomos, meg hogy szerinted egy milla az nekem sok, vagy kevés....
Látom, ismét csak a lényegét nem értetted meg amondatnak, amit írtam.
... Semjén elvtárs korrupt..
Ez a te véleményed.
Igaz, hogy amíg nem ítélik el jogeősen korrupcióért, addig ez csak merő spekuláció marad.
De neked ennek ellenére is a "végső igazság"
Amivel nekem nincs gondom, csak akkor ne nevezd magadat mondjuk pártatlannak.
...Megjegyzem biztos sokan felkapják a fejüket erre a szövegre, mert pont a barátok nem szoktak ilyet csinálni. Segítenek egymáson ha kell, de nem ajándékozgatnak....
Miért, te még soha nem kaptál a haverjaidtól semmit születésnapodra????
Vagy nem adtak neked semmit, amire nekik mér nicns szükségük, és úgyis csak eldobnák?
Bazz, ne mondd már, hogy ennyire ingerszegény az életed...
...A vállalkozásokat vezetők, pedig pláne nem, legalábbis nem barátságból, illetve náluk a barát az aki elintézi, hogy könnyű pénzhez jussanak....
Vagy, úgy is hívják ezt a "nem létező" dolgot, hoyg "jótékonykodás"
Nézz, utána, elég nemes cselekedet.
(pontosan értem én, hogy szerinted, ha semjén kap egy doboz gyufát, akkor az is korrupció, csak akkor legyél szíves pontosan fogalmazni, és ne az összes vállakozóra , általánosan!)
...A szövegértelmezés meg érthetetlen egy olyantól aki azt hiszi, hogy a korrupciós kár annyi, amennyit a korrumpált egyénnek fizetnek...
EZt sem érted!
NEKED vannak szövegértelmezési problémáid.
Bár, így, másodikra, lehet, hoyg inkább az önkifejezéseddel van problémád, sé inkább egyértelműen fogalmazni nem tudsz.
És ez tűnik úgy, mintha nem értenéd, amit elolvasol.

easy mango 2018.03.24. 20:29:19

@GyMasa: és csak tényszerűen: én 530 millió forint csak eu-s támogatást tudok kibogarászni a közlönyből Farkasúr kapcsán. Lehet ezen felül volt még magyar is ezt most ne firtassuk. Azt lebontom évre és hónapra ahogyan te tetted , akkor az havi 5.520.833 ft/hónap.
Szerinted sok? Minden hónapban.
Masa...

maxval bircaman szeredőci szürke proletár · http://www.bircahang.org 2018.03.24. 20:38:21

@élhetetlen:

Ez van, egy politikusnak is lehetnek barátai. Még akkor is, ha nem ballib politikus az illető...

kopasz barmok mindenhol (törölt) 2018.03.24. 20:39:15

@lac1: "Hát tulajdonképpen az a baj, erről beszélünk már fél napja."

Értem, és arra a következtetésre jutottál, hogy akkor a fideszesek lopjanak tovább, ez Magyarország érdeke. Gratulálok, csak kár volt fél napig vergődnöd ezen.

lac1 2018.03.24. 20:41:24

@kopasz barmok mindenhol:

Kár, hogy neked ez jött le belőle. Igaz, az eddigi megállapításaid alapján nem csodálkozom.

kopasz barmok mindenhol (törölt) 2018.03.24. 20:41:45

@maxval bircaman szeredőci szürke proletár: Menj szépen vissza a klotyóra és húzd le magad után a vizet.

kopasz barmok mindenhol (törölt) 2018.03.24. 20:48:49

@lac1: Ne erőlködj, lopni nem szabad, még a fideszeseknek sem. Remélem, hogy ezt megérted a motoros agyaddal is, bár kétlem. Beteszed az ikszet a jobbikra, ezzel jóvá teheted, hogy előtte a rablóbandára szavaztál. Sok sikert!

GyMasa 2018.03.24. 20:54:11

@easy mango:
...egy fizetett korlátolt sötét bunkó vagy..,
IGEN, EZ EGY NAGYON JÓ KEZDET AHHOZ, HOGY VALAKIVEL ÉRDEMI VITÁT FOLYTASS LE!
MUTASD CSAK MEG NEKI, HOGY TE FENNÜLSZ AZ ERKÖLCSI MAGAS LOVON!!!
... aki pénzért, vagy a saját ideológiai érdekéből csalókat véd, és relativizál...
VAGY CSAK SZERETNÉ, HA MAGYARORSZÁG JOGÁLLAM LENNE, AHOL A BŰNÖSÖKET BÖRTÖNBE CSUKJÁK, AZ ÁRTATLANOKAT PEDIG NEM VEGZÁLJÁK.
...Logikai bakugrásokkal...
EGÉSZ JÓ LENNE, HA RÁVILÁGÍTANÁL ÁRRA, CSAK A HECC KEDVÉÉRT...
...a puszta tények nem is zavarnak...
LÁTOD, ITT A PROBLÉMA, BELŐLED TELJESEN HIÁNYZIK AZ A SZŰRŐ, AMI KÜLÖNBÉGET TESZ EGY (VAGY AKÁR TÖBB) ELÉGGÉ NEM PÁRTATLAN SAJTÓORGÁNUMBAN OLVASOTT HÍR, ÉS A VAÓSÁG KÖZÖTT.
... Általános igazságnak véled a saját téves és káros világlátásod...
ÉS, ÁLTALÁNAOS IGAZSSÁGNAK VÉLED A SAJÁT, TÉVES ÉS KÁRS VILÁGLÁTÁSOD...
...Azonkívül a Caps Lock túlzott használata -ami chatben a kiabálás- igen felesleges....
TÉNYLEG TÚL SOKAT HASZNÁLNÁM?
éN NEM HISZEM.
...És akkor a személyes rovat után az érvek mentén...
LÁTOD, EZT A ROVATOT MÁR AZ ELEJÉN IS TELJESEN HANYAGOLNOD KELLETT VOLNA, MERT EZZEL EVITTÉL A NEM-NEWTONI IRÁNYBA.
....Semjénnek van magánélete, meg politikai...
MICSODA MEGLEPETÉS!!!
...Neki üzleti nincs, nem lehet. Soha nem volt üzletember, nem is lesz...
AKKOR MIÉRT HOZTAD FEL A SAJÁT PÉLDÁDBAN AZ ÜZLETI VONALAT, HA AZ EBBEN AZ ESETBEN TELJESEN IRRELEVÁNS?
...Mivel eddig semmit nem tett le az asztalra,...
SZERINTED
...talán a vasárnapi bolt bezárást,..
AKKOR MOST CSAK TALÁLGATSZ? MERT HA IGEN, AKKOR AZ ELÉGGÉ HITELTELENNÉ TESZI AMONDATOD LEGELEJÉT "SEMMIT NEM TETT LE AZ ASZTALRA".
...rémesen sikeres volt...
A VILÁG SZÁMOS ORSZÁGÁBAN VAN VASÁRNAPI BOLTBEZÁRÁS, ÉS MÉGSEM HALNAK ÉHEN AZ EMBEREK.
mAGYARORSZÁGON LÁTHATÓAN NINCS ERRE IGÉNY.
ÉA A KORMÁNY, IGEN HELYESEN FELISMERTE, HOGY ÍGY VAN, ÉS VISSZAVONTA A TÖRVÉNYT.
MI IS AKKOR A PROBLÉMA?
...így ők nem az üzleti teljesítménye miatt...
SPEKULÁCIÓ.
... Egyébként A politikai tisztsége miatt nem vállalhat semmilyen üzleti tisztséget....
AZ ELŐBB ÍRTAD, HOGY NEM VOLT, NINCS, ÉS, SEZRINTED SOHA NEM IS LESZ NEKI.
AKKOR MI A BAJ, HISZEN EZT BETARTJA?
... Nézz utána...
HISZEK NEKED, MÁSRÉSZT MEG FELESLEGES IS LENNE, HISZEN TE MÁR UTÁNA NÉZTÉL, HISZEN:
"Neki üzleti nincs, nem lehet. Soha nem volt üzletember, nem is lesz"
...Amikor a barátaid szabnak meg dolgokat (???? Mről van szó???) az nem fasiszta cselekedet...
AZÉRT VAN EGY HATÁR... HA PL. NEKIÁLLNAK ITT MEGMONDANI, HOGY NEM BARÁTKOZHATOK @easy mango-VAL, MERT EGY ÉRTELMI FOGYATÉKOS, VAGY SZERINTÜK A fidesz TOLVAJOK ÉS PEDOFILEK GYÜLEKEZETE ÉS MEG IS FOGNAK VERNI, HA MÉGIS EZT TESZEM, AZ KIMERÍTI A FASIZMUS TÉNYÉT, AMI ZANZÁSÍTVA AZT JELENTI, HOGY MINDENKIRE ERŐSZAKKAL KÉNYSZERÍTED RÁ A SAJÁT AKARATODAT.
...Maximum önös, vagy önző. A fasizmus egész más, nézz utána...
TE IS MEGNÉZHETED ÚJBÓL, MERT IGEN GYANÚS, HOGY ELSŐRE NEM ÉRTETTED MEG.
TUDOD, LEÍRT SZÖVEG.
ESETLEG MEGKÉRHETSZ VALAKIT, HOGY OLVASSA FEL A WIKIPEDIA OLDALT, HÁTHA A HALLOTT SZÖVEGET JOBBAN ÉRTED.
...Úgy hívják és írják Nobel-békedíj, te üsző...
IGEN, ÉS HUMORÉRZÉKED SINCS, VALAMINT NEM ISMERED FEL AZ IRÓNIÁT SEM.
...Egyébként nem hiszem, hogy nagy ember vagyok...
ÉN EBBEN EGÉSZEN BIZTOS VAGYOK. EZ A FAJTA KÉPTELENSÉG AZ EMPÁTIÁRA EZT ELEVE KIZÁRJA.
..Ja értem, ...
NEM, NEM ÉRTED. NEM A SAJTÓ GONOSZ, NEKED NINCS MEG A SZÜKSÉGES SZŰRŐD.
...Mi keres hány milliót?...
NA, JÓ, ITT LEGEM LETT. NEM FOGOM A SZOMBAT ESTÉMET RÁD PAZAROLNI.
Inkább iszon még vodkát. Meg folytatom a Civ4 partimat.

easy mango 2018.03.24. 20:58:12

Tényleg egy nap kellett, hogy rávezessünk pár elvakultat, hogy lopni nem szabad?
És hazudni sem. Semjén az első reakciójában, amikor a sajtó leközölte a fotót, azt mondta, hogy a rokonai fizették az útját nem? Miért mondta ezt? És miért mondott utána mást, amikor Farkas neve előkerült másnap?
Hagyjuk. Vicc. Vasárnapi boltzár zsolti, ha legalább valaha, valamit letett volna az asztalra. A politikai karriere során, vagy a magánéletben. Akkor még azt mondhatnák páran, hogy jó-jó, tisztességes ember ez, csak most kicsit megbicsaklott a dolog. De így? Minek védeni? Már rég el kellene tűnnie a magyar közéletből!

easy mango 2018.03.24. 21:02:03

@GyMasa: öblíthetsz fiam, ügyes voltál!
Seggbelábat?

easy mango 2018.03.24. 21:05:15

@GyMasa: civ 4....könyvet olvass inkább! Vígaszágas kármánkolis kis kocka pöcs

GyMasa 2018.03.24. 21:05:47

@easy mango:
... masa kérlek, ne játszd a hülyét....nemár hogy van kis lopás, meg van nagy lopás! Keresztyén magyarok nem lopnak úgy tudom....
Olvasod te egyáltalán, miket leírok?
...Szerinted a semjén barátsága,...
AMiről a vadászat szólt. Mivel senki nincs jogerősen elítéléve semmi miatt, miért ne hihetnénk, hogy íg is van?
... vagy a tökéletes pályázatok segítettek elnyerni állami pénzt?...
Ez most megint csak spekuláció. tudod is ezt bizonyítani, vgay megint csak próbálkzol?
... A mi pénzünket,...
Mert hagyod
...a tiédet is,...
Az enyémet ugyan nem.
...a gyerekeidét is,...
Az övékét sem
...anyádét is....
Anyám nyudgdíjas, szóval, szerintem az övét sem...
És Apám már nem is számít?
Mi vagy te valami férfi feminista?
Vagy csak szimplán szexista?
... Nem hiszem, hogy a te gyereked óvodájában, vagy iskolájában, vagy a hozzád legközelebbi kórházban nem jött volna jól néhány millió, amennyivel ez nekünk így többe került...
Nem tudom, ahogy látom, a bajor oktatási rendszer elég jó, de azért konkrétan az iskolaigazgató itt is egy inkompetens hülye picsa, akivel nem lehet dűlőre jutni, szóval ne hidd, hogy ez magyar specialitás.
...Mennyivel számlázhatták túl, ha abból jópár, néhány milliós vadászat is még kifér?...
Mi a faszomért engem kérdezel?
Ha szerinted korrupció volt, akkor menjél el e legközelebbi rendőrségre, és tegyél feljelentést.
Majd ők kinyomozzák, hogy mi történt.
AMmíg ezt nem tetted meg, addig ne gyere itt nekem "Korrupcióval".
Értem?
.. Meg a cég haszna, meg az alkalmazottak haszna, meg a tulajdonosok osztaléka, meg az egyéb költségek?...
Bla-bla-bla.
...Masa kérlek mondd, hogy ilyen demagóg kreténségeket valaki kérésére írsz!...
Bazgdmeg, szerinted mióta demagóg elvárni egy állítólagos demokráciában, hogy az igazságszolgáltatás a római jog alapján működjön és ne valami staáráallis SS (vagy a kedvedért NKVD) kivégzőosztag szerint???
SZerintem neked sikerült teljesen elveszítened a kapcsolatot a valósággal.
Nem szívtál túl sok varázsgombát mostaában?
...Nehéz elhinni hogy tényleg ennyire hülye ez az ország! ...
Látod, ide vezet, ha a korlátozott szövegértési képességedet súlyosbítod drogfogyasztással.

easy mango 2018.03.24. 21:06:51

@GyMasa: ja, anyád meg ne érezze rajtad az alkoholszagot, mert kivág otthonról! A westendben meg szar a net, ott nem tudsz majd gémelni.

easy mango 2018.03.24. 21:08:16

@GyMasa: a varázsgombát enni kell.

lac1 2018.03.24. 21:09:27

@easy mango:

Erről beszélek, az alpári személyeskedés az anyázás.
És ti mondtok véleményt a másikról akár lelőtt egy szarvast vagy akár nem????
Eszem-faszom megáll.

easy mango 2018.03.24. 21:09:37

@GyMasa: légyszi ne dobj fel több magaslabdát, mert úgyis mind lecsapom. Lerohad a kezem ezen a szar iphone-on

easy mango 2018.03.24. 21:10:23

@lac1: olvass vissza cica, aztán mondj véleményt!

lac1 2018.03.24. 21:12:09

@easy mango:

Hát még én milyen szarul vagyok, amikor csipog ebben az aranyozott tokban az i7-es processzoros laptop és mindig meg kell állítanom a hadházytól kapott repgépet, hogy válaszoljak nektek valami okosat.

GyMasa 2018.03.24. 21:12:52

@easy mango:
...és csak tényszerűen: én 530 millió forint csak eu-s támogatást tudok kibogarászni a közlönyből Farkasúr kapcsán....
AKkor mi a faszomért írsz "több 10 milliót" az nóbazdmeg egy nagyságrend tévedés.
És, akkor te képzeled magadat vitaképesnek?
Ugyanazt a kibaszott hibát követed el, mint a komplett magyar ellenzéki sajtó kósával kapcsolatban!
Jönnek a "szenzációk".
Aztán egyesek kételkedni kezdenek a hihetetlen száamokabn, és másnapra kiderül, hoyg gyakorlatilag a kételkedőknek lett igaza.
Annyiszor kiabáltok farkast, hogy amikor végre, egyszer igazatok lenne, akkorra már mindenki csak legyint, hogy "ezek a hülyék már megint hallucinálnak"
.. Lehet ezen felül volt még magyar is ezt most ne firtassuk. Azt lebontom évre és hónapra ahogyan te tetted , akkor az havi 5.520.833 ft/hónap.
Szerinted sok? Minden hónapban...
Figyeljél már:
Te állítotál faszságot.
Utána sem néztél.
Én szimplán cáfolta ma faszságodat egyszerű matematikával.
Erre most jössz egy magasabb számmal, ami már alátámasztja azt, amit előre m ondtál.
Mi a rákért nem ezze kezdted?
Mostanra pedig pont nem érdekel a hülyeséged.
Elveszítetted a hitelességedet már az elején. Innen már sokkal nehezebb visszaszerezni
mano

easy mango 2018.03.24. 21:15:55

@GyMasa: masa! 530 millió az sok nem?megkövetem magam! Tudod mit, ha te ezt érzed sarokpontnak, akkor több tízmillió az nem 530. Nem. 530 az sokkal több! Igazad van, hibáztam!

GyMasa 2018.03.24. 21:16:08

@easy mango:
...civ 4....könyvet olvass inkább! ..
OLvastam egy kis Solzsenyicint is, de azért a Gulag szigetcsoport az eléggé fajsúlyos szombati mulatságnak.
...Vígaszágas kármánkolis kis kocka pöcs ....
mi abaj, kicscsikó, neked még ezt sem sikerült elérni, és irígykedsz?
Amúgy sch-s voltam, és nem vigaszágon...

lac1 2018.03.24. 21:16:13

@easy mango:

Olvasom, de nem is érdekel, hogy "ki kezdte" mert lényegtelen. Amit látok az a baj, az anyázósok - vagy visszaanyázósok basztatják a másikat a viselt dolgai miatt.

easy mango 2018.03.24. 21:17:30

@GyMasa: na csak kialakul itt egy kis személyiségkép hamarost.

easy mango 2018.03.24. 21:18:45

@GyMasa: de a műegyetemet eltaláltam?

GyMasa 2018.03.24. 21:21:46

@easy mango:
...ja, anyád meg ne érezze rajtad az alkoholszagot, mert kivág otthonról!...
Hát, ha sikerül neki 1000km-ről megéreznie, akkor igen ügyes, és kötve hiszem, hogy kivágna a saját házamból.
Meg azt sem hiszem, hogy érdemben törődne vele, hogy itttam-e...
...A westendben meg szar a net, ott nem tudsz majd gémelni. ..
Ja, hogy neked ez a választék?
Sajnálom...

GyMasa 2018.03.24. 21:22:21

@easy mango:
...a varázsgombát enni kell...
A csipába, hát nem lebuktam...
:-D

BiG74 Bodri 2018.03.24. 21:23:23

@lac1: @easy mango:

Foglaljuk össze, a reális világotok az, hogy egy politikus ajándékokat és pénzt fogad el, adakozó kedvű barátoktól. Egy politikus akinek befolyása van különböző anyagi források kiosztására. Csak az a lényeg, hogy éppen nem túl sokat lopnak, éppen néhány milliócskát itt-ott, na ne legyünk kicsinyesek milliárdocskát, ami bagatell. Néhány száz vállalkozóra és politikusra leosztva, meg persze hónapra ne legyen x forintnál több, és szerintetek bizony most teljesen oké és nagyon jó. Aztán, hogy persze a politikus a barátait nyugodtan helyezheti a hivatala és az állampolgárok akarata elé, meg persze a saját boldogulását, ha már olyan szarul fizetik. Aztán abban semmi negatívum nincs, hogy zsindexeztek, meg a lényeg, hogy amíg az ember meg nem hal, addig vajon mennyit gyalogoltatnak vele.
Az meg már mérhetetlen pofátlanság, hogy jótékonykodásról, meg baráti ajándékozásról beszéltek egy oda nem illő helyen.

Szimplán, vagy kapzsi mucsai fideszes köcsögök vagytok akiknek a lopás csak akkor lopás, ha nem ők lopnak, és ráadásul alja gondolkodásotokat kivetítitek másokra, hogy egy kicsit jobban érezzétek magatokat, és megerősödjetek hitetekben : mindenki lop, tehát ti nem vagytok bűnözők.
Vagy egyszerű szarfaszú max 30 éves takony kis trollok, akiknek ez a legkomolyabb szórakozása, hogy hordószónoknak képzelve magukat osztják az észt.

Folytassátok csak, ilyen trágya népséggel nem foglalkozom.

GyMasa 2018.03.24. 21:25:06

@lac1:
Ugyan hagyjad már!
Én roppantúl jól szórakozom a kiscsávón :-)
Azt még nem filóztam ki, hogy értelmi fogyatékos (na, jó, az látszik, hogy a szövegértelmezése az nem túl fényes,) vagy csak naív, de majd az is meglesz hamarosan...
Persze, az is lehet, hogy csak _ENNYIRE_ kell a pénz, hogy bevállalja a szombatesti trollműszakot.

GyMasa 2018.03.24. 21:28:34

@easy mango:
...légyszi ne dobj fel több magaslabdát, mert úgyis mind lecsapom...
AZ abaj, hogy ez a mondatod feleslegessé tette a következőt.
Magaslabda, mi?
...Lerohad a kezem ezen a szar iphone-on ...
Az iPhone tényleg szar.
Miért nem veszel valami értelmes telefont?
Vagy rendes PC-t?
De ha meg éppen a Westendben vagy, akkor mi lenne, ha inkább csajoznál egyet?

GyMasa 2018.03.24. 21:31:21

@easy mango:
Bazdmeg, még mindig nem érted, ugye?
Véleményed az lehet mindenféle érvek nélkül is.
Da ahhoz, hogy másokat meggyőzzél az igazadról, ahhoz tények, és érvelési technika kell.
Ja, és nem árt, ha képes vagy értelmezni a másik fél hozzászólását, ha érdemi vitátá szeretnél és nem az a szánalmas személyeskedést, amit eddig előadtál.

GyMasa 2018.03.24. 21:32:21

@easy mango:
...na csak kialakul itt egy kis személyiségkép hamarost. ..
Meséljél, SHerlock!!!

GyMasa 2018.03.24. 21:33:07

@easy mango:
...de a műegyetemet eltaláltam? ...
RÁd bízom.
Én elég infót adtam meg.

lac1 2018.03.24. 21:33:55

@GyMasa:

Ez öngerjesztő és egyben önromboló folyamat.
Rossz vége lesz. Beviszi a munkahelyére a problémáit és nem mindenhol kezelik ezt jól.
most nem konkretizálom a véleményemet, vannak itt többen is így. Tudom, szerintük én vagyok az amiről beszélek, de hát mégsem én személyeskedem...

GyMasa 2018.03.24. 21:42:17

@lac1:
...Beviszi a munkahelyére a problémáit és nem mindenhol kezelik ezt jól...
1., Szerinted van munkahelye?
2., Ha beviszi, az ismét csak azt bizonyítja, hogy nem profi a lelkem.
A munkehyl az a MUNKA helye.
Ott az ember dolgozik.
AZ, hogy _esetleg_ baráságokatl köt, meg hogy jó a légkör, azok mind csak olyan extrák, amiknek a megléte jó dolog...

2bk 2018.03.24. 21:45:20

Egy biztos : a narancselvtársaknak rohadt kényelmetlen lehet a dolog , mert szépen mozgósították a trolljaikat ...

Szerintem kezd kontraproduktív lenni ....

easy mango 2018.03.24. 21:46:58

@2bk: azt hiszem igazad lehet...

élhetetlen 2018.03.24. 21:53:36

@lac1: „Nincsenek tények csak interpretációk.” Ne akarj okosabbnak látszani, mint amilyen vagy. Vannak tények. Ha leesett egy tégla, az a lent van, és ez tény. Akkor is, ha elvont elméletet állítasz fel, hogy a föld középpontjából nézve az még fent van. Mással szórakozz, ne velem.
„én máshol húzom meg a mércét. Azt állítom, hogy átlagban én tutira magasabban mint te.”. Jaj, ne repítsd már magadat éteri magasságokba. Csak arról volt szó, hogy Semjén elfogadott olyan drága „ajándékot”, amit nem lehet azzal magyarázni, hogy annyira kedveli a barátja, vagy, ha igen, ezt már be kellett volna vallania. Ennyi. „Én mindent elhiszek ha látom”, csak azt nem hiszed el, mikor egy videón látod, hogy Semjén elmondja, hogy ja, kapta, és csak azért, mert ő olyan kellemes partner. Egyébként teszek a világképedre, nem akarok rád erőszakolni semmit.
A magas mércédbe simán belefér, hogy Matolcsy friss diplomás barátnője (már a felesége) sok százezres fizetéssel kezdjen a szeretőjénél. Az meg abszurd lenne, hogy egy politikus azt mondja a fiának, hogy szerezz egy kis tapasztaltaot az üzleti életben (még akkor is segíthetné, tehát nem igazán jó a megoldás, de jobb, mint a semmi, mert legalább a kollégái, akik nem kiszolgáltatottak a politikus papának, valami tükröt tartanának). „Egy politikus lehetőleg a szomszéd megyébe menjen ellátásra, mert felmerül a gyanú, hogy ő kapta a legnagyobb egyágyas kórtermet és legnagymellűbb nővért?”. Mi az, hogy felmerül a gyanú? Nem kapják a VIP ellátást, igen a legnagyobb szobával, (a nővérek mellméretét nem tudom) ahol nem is találkoznak a többi beteggel? És ez miért is jár? „Én azt írtam, hogy egyformán mérjünk minden politikust és lehetőleg tényszerű dolgok mentén ha lehet.”. Én meg csak a tényekről beszéltem. Most akkor mi van?

lac1 2018.03.24. 21:56:24

@GyMasa:

Gondolom valami van azért neki. A munkahely az valóban a munka helye, de a mai világban azért sok ember elég jól ellébecol, ez csak az igényekről szól. Ha anyunál és zsíroskenyér, akkor közfoglalkoztatási bérből is elvan valaki.
De én nem bántom, nem bántok senkit, az ő életét sem ismerem, mindenki lehet mélyponton amikor előjön belőle az ami.
Tudnék mesélni, hogy nálunk a közfogis miért dohányzik? Víz-központi fűtés szerelő a szakmája, miért közfogis?
Furák az emberek, akár közfogis vagy akár állatra lövöldöző miniszter, én már meg sem próbálom megérteni őket. Sokan próbálták, de valahogyan ők sem jöttek rá, hogy nem érdemes megpróbálni sem, olyan sok az eltérés, a mozgatórugó, az ok, az indok.

lac1 2018.03.24. 22:10:29

@élhetetlen:

Te nem olvastad, hogy kitől idéztem?
Leesett a tégla? Szerintem csak helyet változtatott, a leesett az csak egy nézőpont a sok közül, pl. az egyik az, amit írtál. Amúgy ha leesik én is azt mondom, hogy leesett, de csak azért mert erre szocializáltak, ha előveszem az eszemet, akkor rájövök, hogy van több nézőpont.
A mérce meghúzást én abszolúte nem a semjénnel kapcsolatban mondom, hanem az erkölcsiséggel kapcsolatban. Szerintem sem erkölcsös a alá-fölérendelt viszonyban az ajándék adása-elfogadása, de amíg én legalábbis nem tudom, hogy ez konkrétan hogyan volt, addig én nem vonok le messzemenő következtetéseket, vagy eléteszem a mondandómnak azt, hogy szerintem, mintegy jelezve, hogy vélemény következik és nem tényközlés.
De még dél óta sem kaptam választ, hogy ki szabja meg határt, hogy mi az erkölcsös és mi nem, mert nyilvánvalóan máshol húzódik meg az én esetemben és egy miniszter esetében. Sőt, arra sem adta meg senki a nagyokosok, köztük tőled sem, hogy a főpolgármester fia elmehet-e dolgozni egy fővárosi céghez, pláne mondjuk vezető beosztásban. Esetleg egy régebb óta üzemelő vállalkozás tulajdonosának apja/fia miniszter lesz, adhat-e be pályázatot az a vállalkozás a minisztériumhoz, félve attól hátha nyer?
Nincsenek lefektetve a játékszabályok, sőt a korábbi tolvajok most ekézik a jelenlegi tolvajokat, és ezt most nem konkretizálom hanem csak úgy általánosságban írom, és ti, felültük ennek a sok hülyének csak azért, mert az ingyen sör-virsli hiányzik és elhiszitek, hogy a gaz Orbán zabálta meg az összeset előletek.
Mondjuk biztosan evett belőle, de biztosan nem mindent ő. Ti is többet ettetek mint a nektek megjáró egy pár és az egy üveg Kinizsi pasztőrözött sör. De még ez se lenne olyan nagy baj, pedig az, de az már az, hogy ha valaki ezt szóvá teszi, az fidesznyik, fideSS, náczi, turbómagyar, és kezdődik az anyázás meg a trollozás.
Na, ez már tényleg baj.
hagy válaszoljak erre egy örökbecsűvel:

Tetszettek volna forradalmat csinálni!

GyMasa 2018.03.24. 22:43:18

@lac1:
...Gondolom valami van azért neki....
OK, ahogy gondolod, de arefelxiói (anyád észreveszi, hogy ittál, meg, a Westendbeli Internet)
olyan tapaszatalatokra utalnak, ami általában a nem túl skeres, de igen önérzetes, nem túl jó szakmával rendelkező emberekre jellenzőek.
- Ha 30+-os lenne, akkor már volna családja, és saját lakásban lakna
- Ha jó diplomája lenne, akkor jól fizető szakmája volna (fenntartva a jogot arra, hogy nyilván lehet emberileg egy selejt, aki bárhonnan kitesznek 3 hnapon belül)
- Az nyilvánvaló, hogy Magyarországon él, mert a legcsekélyebb fogalma sincs róla, hogy megy nyugaton.
- Gyanúsan progresszív balos értékrendeje van, mert nem az esélyegyenlőséget tartja a legnagyobb érdemnek, hanem az eredményegyenlődséget (bár, ez csak előítélet a részemről, mivel ennek EDDIG nem adta egyértelmű jelét)
- balliberális (a magyar mércével mérve, mert objektíven nem az) hiszen szerinte a fidesz egy általános métely az ország testén.
- enyhén fasisztoid, hiszen, annak ellneére, hogy a "demokratikus" eszmékkel takarózik, egyértelmű, hogy az ellenségeit kíméletenül kivégzőosztag elé küldené, ha lehetősége nyílna rá.
- képtelen az empátiára, azaz megérteni, és beleképzelin magát mások helyzetébe.
...A munkahely az valóban a munka helye, de a mai világban azért sok ember elég jól ellébecol, ez csak az igényekről szól...
Ami ismét egy újabb jele annak, hoyg mennyire rosszul áll az egész ország a dologhoz.
...Ha anyunál és zsíroskenyér, akkor közfoglalkoztatási bérből is elvan valaki...
De, akkor ne kívánjon authentikusan mérvadó véleményformáló alak lenni, mert ez egy cseppet sem hiteles.
...De én nem bántom, nem bántok senkit, az ő életét sem ismerem, mindenki lehet mélyponton amikor előjön belőle az ami..
AZ a baj, hogy ez a szelíd hozzááállás nem fogja őt abban megakadélyozni, hogy egy kibaszott taplóként bánjon veled!
Ben Shapiro igen találóan megmondta, hogy egy balossal mekkora esély van éredemi vitát lefolytatni.
NULLA.
Egy balossal, konzervatívként, (vagy akár liberálisként is) kizárólag egy sikeres kimenetele lehet egy vitának, ha minél gyorsabban, minél jobban, minél nagyobb nyilvánosság előtt minél jobban megalázod az illetőt...
...Tudnék mesélni, hogy nálunk a közfogis miért dohányzik?...
Találgathatok: Több szünet?
...Víz-központi fűtés szerelő a szakmája, miért közfogis?...
- Túl dzsuvás a meló, és neki különben se' mondja meg senki, hohymit csináljon?
...Furák az emberek, akár közfogis vagy akár állatra lövöldöző miniszter, én már meg sem próbálom megérteni őket....
Pedig, sokat segít, ha látod, mi motíválja őket.
...Sokan próbálták, de valahogyan ők sem jöttek rá, hogy nem érdemes megpróbálni sem, olyan sok az eltérés, a mozgatórugó, az ok, az indok...
Pedig, amit érdemes látni, az a motíváció.
Az segít a legtöbbet!
AZ egyének meg olyanok, amilyenek...

lac1 2018.03.24. 23:07:58

@GyMasa:

Lehetne vele, velük máshogyan, pl. agresszívabban beszélni, de nem látom értelmét.
Ahogyan a bajaira egy külső okot vizionál, úgy egy ilyen verbális zaklatás, külső impulzus csak megerősíti ebben.
Én régen megtanultam, hogy az érzelmeket nem szabad elnyomni, de azért gátat kell szabni, a főnök jelenlétében nem örülök tapsikolva a év végi jutalomnak, de tudomásul kell venni, ha a belső feszültséget elnyomom, legyen az pozitív vagy negatív, az egyszer robban. Ezt általában minden pszichoterapeuta tudja és állítja is, és mivel ők jellemzően beteg emberekkel foglalkoznak, ebben figyelni kell amit mondanak.
A motivációról:

ez genetikai a férfiaknál a vadászat. A férfiakban a vadászat kódolva van ősidőktől fogva éppen úgy, ahogy a nőkben az önmaguk kelletése. Ezért, pontosabban ilyen indokok miatt keresik a nők a macsót vagy a gazdagot, mind a kettő, igaz más megközelítésben de az eredményes fajfenntartás záloga.
Miért játszanak a fiúk lövöldözős játékkal míg a lányok a Sims-el, azért mennek a fiúk/férfiak, köztük én is airsoftozni? Ezért. A semjén viselkedése teljesen normális már ami a vadászatot illeti. A kivitelezés már más tészta meg a körítés is. Pláne a körítés.
De van, akit az ölés visz ki a vadászatra. Van aki sportnak nézi. van aki... bármi. Szóval a motiváció sokféle lehet, akár megélhetés is. Semjén esetében az utóbbi aligha.
Persze a pszichoterapeutákkal vigyázni kell, hiszen nagy részük, vagyis mind szinte bizonyosan tanult lukács györgytől valamit a tanulmányai során, de az egy zsidó kommunista tömeggyilkos volt és mégis... Tananyag.
Vagy nézzük Rousseau-t? A modern gyereknevelést tőle eredeztetik miközben ő az összes gyerekét lelencházba adta és mégis. Ez az a liberális felfogás, ez az a liberális demokrácia, világkép, amitől a világot óvni kell, ezért kell akárhogyan is, de mindent elpusztítani, ami innét eredeztethető, és erre hivatkozik. Ezért kell a szemétdombra kerülni hellernek és társainak, de már most is késő.

élhetetlen 2018.03.25. 18:55:21

@lac1: De, olvastam, hogy kitől idéztél. De nem elég megtalálni egy mondatot, értelmezni is tudni kell. Vele válaszolok, bár kár beléd. „óh, bölcsesség köve! Magasra dobtad magad, de minden földobott kőnek - esnie kell!”. Az hiszem neked ez már magas, az általad idézett mondat nem a tények tagadása, csak az, hogy magyarázhatjuk sokféle képpen a tények körüli dolgokat. Sőt, néha sehogy, mert magamnak nem tudom megmagyarázni, hogy miért válaszolok valakinek, aki képes azt írni, amit te, „én máshol húzom meg a mércét. Azt állítom, hogy átlagban én tutira magasabban mint te.”, mindezt az „erkölcsiséggel kapcsolatban”. Mi a kijelentésed tuti alapja? Egyébként most kezdjük előről? „de amíg én legalábbis nem tudom, hogy ez konkrétan hogyan volt, addig én nem vonok le messzemenő következtetéseket”. Most akkor, tény, hogy Semjén elfogadott többször több milliós „baráti meghívást”, ha neki magának sem hiszed el, akkor konyec filma. Ha neki legalább elhiszed, akkor jönnek az interpretációk. Ő azt mondja, hogy csak azért hívták meg, mert ő olyan kedves ember, és mindenki boldog, aki pár milláért a közelébe kerülhet, a másik az, hogy a vállalkozó nem a kedves mosolyáért költ rá ennyit. „ki szabja meg határt, hogy mi az erkölcsös és mi nem, mert nyilvánvalóan máshol húzódik meg az én esetemben és egy miniszter esetében.” Hát nem. Függetlenül attól, hogy milyen kapcsolati rendszerem van, az erkölcsbe belefér, hogy élek a kapcsolataimmal (csak hogy értsd, ha egy ismerősöm azt mondja, hogy tud egy jó burkolót, és azt hívom), ha visszaélek vele, az erkölcstelen (az általam megbízott önkormányzat által fizetett burkolóval dolgoztatok ingyen, vagy féláron a saját lakásomban, és megcsinálja, hogy legközelebb is ő kapja az önkoris munkát). Ennyi.
„és ti, felültük ennek a sok hülyének csak azért, mert az ingyen sör-virsli hiányzik és elhiszitek, hogy a gaz Orbán zabálta meg az összeset előletek.„. Hát, ezzel a szöveggel meg elmehetsz a francba. Na, elég sok mindent leírtam már korábbi válaszaimban is, de, ha ezek után itt tartasz, akkor nem tudok mást mondani, hogy vagy troll vagy, vagy hülye. Befejeztem.
süti beállítások módosítása