Györfi András

Meglepetést rejt a Chrome ha offline van a telefonod

2017. október 22. 15:13 - Györfi András szerk

Sok éve foglalkozom informatikával, elvileg szinte minden trendről és apróságról tudnom kellene. Hiába, holtig tanulunk illetve én sem tudhatok mindent. Legalábbis ezzel nyugtatom magam. Az viszont biztos, hogy ma hazafelé sétálva furcsa pittyegést hallottam valahonnan.

Először azt hittem, hogy egy kaputelefon szól a közelben, de hamar kiderült, a zsebemből jön valami. Elővettem a telefont, a mobilnet sem volt bekapcsolba, egy WiFi-hez sem csatlakozott épp a Hüvej. Nagy meglepetéssel láttam, hogy a véletlenül le nem zárt telefonon, a futó Chrome-ban elindult egy cuki kis játék.

Rákerestem és a T-Rex runner évek óta létezik, egy klasszikus side-scroller mintájára dinót futtathatunk, kaktuszokon ugrálhatunk át, a képek tanúsága szerint idővel még ellenségekkel is találkozunk. Érdemes megnézni!

screenshot_2017-10-22-14-27-02.png

komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása